what a disgusting fucked up society

 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,124 posts
I think what you're trying to say is that having a "with me or against me" mentality is bad.

I don't agree. Sometimes, it's a necessary mentality to have.


Jim | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: AltarsofRadness
PSN: spirit_of_sand
Steam: Kurt Russel
ID: LancexLink
IP: Logged

13,196 posts
 
Waking up every morning to liberals literally CRYING warms my heart and gives me a stiffy


Aria | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: D4C
IP: Logged

10,480 posts
His eyebrows sparkling, his white beard hangs down to his chest. The thatched mats, spread outside his chise, spread softly, his splendid attos. He polishes, cross-legged, his makiri, with his eyes completely absorbed.

He is Ainu.

The god of Ainu Mosir, Ae-Oine Kamuy, descendant of Okiku-Rumi, He perishes, a living corpse. The summers day, the white sunlight, unabrushed, ends simply through his breath alone.
I think what you're trying to say is that having a "with me or against me" mentality is bad.

I don't agree. Sometimes, it's a necessary mentality to have.
Sometimes, yes, but compromise is the definition of politics.


 
Naru
| The Tide Caller
 
more |
XBL: Naru No Baka
PSN:
Steam: The Tide Caller
ID: GasaiYuno
IP: Logged

18,621 posts
The Rage....
You people think he's gonna kill gays, make slavery legal again and take away women's rights as if he's a Muslim or something


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,124 posts
I think what you're trying to say is that having a "with me or against me" mentality is bad.

I don't agree. Sometimes, it's a necessary mentality to have.
Sometimes, yes, but compromise is the definition of politics.
That's why it's not really a political issue for me.

Whether or not you support Trump is not a political discussion--it's a litmus test.


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,124 posts
You people think he's gonna kill gays, make slavery legal again and take away women's rights as if he's a Muslim or something
cute reddit cp, faggot


 
Naru
| The Tide Caller
 
more |
XBL: Naru No Baka
PSN:
Steam: The Tide Caller
ID: GasaiYuno
IP: Logged

18,621 posts
The Rage....
You people think he's gonna kill gays, make slavery legal again and take away women's rights as if he's a Muslim or something
cute reddit cp, faggot
/shrug emoticon


Blonic the Fluxmeister | Heroic Unstoppable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Synergenic Flux
IP: Logged

1,887 posts
Dank memes coming through.
>What is the checks and balances system.


 
Luciana
| Mythic Forum Ninja
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Luciana
IP: Logged

13,332 posts
 
I think what you're trying to say is that having a "with me or against me" mentality is bad.

I don't agree. Sometimes, it's a necessary mentality to have.
I think it's a cancer. The notion that you have to 100% believe what someone else believes or you're the devil is a shitty placeholder to be at. It's basically saying moderates are the devil, and you can't feel a bit of middle ground on it. It's exactly what polarizes everyone.


 
Luciana
| Mythic Forum Ninja
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Luciana
IP: Logged

13,332 posts
 
>What is the checks and balances system.
What is Aleppo?


The Lord Ruler | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Lord Ruler
IP: Logged

9,803 posts
Max characters: 420; characters remaining: 374
Images in your signature must be no greater than 500x100 pixels


Blonic the Fluxmeister | Heroic Unstoppable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Synergenic Flux
IP: Logged

1,887 posts
Dank memes coming through.


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,124 posts
I think what you're trying to say is that having a "with me or against me" mentality is bad.

I don't agree. Sometimes, it's a necessary mentality to have.
I think it's a cancer. The notion that you have to 100% believe what someone else believes or you're the devil is a shitty placeholder to be at. It's basically saying moderates are the devil, and you can't feel a bit of middle ground on it. It's exactly what polarizes everyone.
If someone has an extreme position, yet they know or a fact that they're right, why would they ever want to associate with anyone who's just going to slow them down?


Stroud | Heroic Unstoppable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam: commodore_talon
ID: Stroud
IP: Logged

1,895 posts
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΆΣΣΗΣ ΚΡΆΤΟΣ

Да ли је то истина или се само шалиш?
Trump has fooled /pol/, he is not against the establishment.


 
Luciana
| Mythic Forum Ninja
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Luciana
IP: Logged

13,332 posts
 
I think what you're trying to say is that having a "with me or against me" mentality is bad.

I don't agree. Sometimes, it's a necessary mentality to have.
I think it's a cancer. The notion that you have to 100% believe what someone else believes or you're the devil is a shitty placeholder to be at. It's basically saying moderates are the devil, and you can't feel a bit of middle ground on it. It's exactly what polarizes everyone.
If someone has an extreme position, yet they know or a fact that they're right, why would they ever want to associate with anyone who's just going to slow them down?
Because sometimes people are too idealistic and it can be dangerous, or they think they're right on something that is only opinion.

Look at Black Science Man. He's right about his space facts. Doesn't make him any less annoying and condescending.


 
Ender
| Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: EnderTender
PSN: EnderWolf1013
Steam: EnderTender
ID: EnderWolf1013
IP: Logged

10,423 posts
 
oh


 
Naru
| The Tide Caller
 
more |
XBL: Naru No Baka
PSN:
Steam: The Tide Caller
ID: GasaiYuno
IP: Logged

18,621 posts
The Rage....
If everyone's saying that this election is setting the LGBT community back 50 years, wouldn't it be good that they can have a second shot at the AIDS crisis given today's modern medicine?


Sαndtrap | Heroic Posting Rampage
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Doop
IP: Logged

1,074 posts
 
Kind of embarrassing if it took that long for some people to just realize now that society is mostly ass.


put ur hands up 4 detroit | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Zonda1996
PSN:
Steam: Zonda1996
ID: Clockman Zonda
IP: Logged

9,023 posts
‘The most inoffensive user on this website’ - Verbatim
This site reads like 2015 bungie.net now

"haha I can't believe it liberals smh just ugh liberals lol LIBERALS haha"

It's like, yeah nah quality discussion heaps as


 
Jono
| F-Zero
 
more |
XBL: HundredJono
PSN: HundredJono
Steam: hundredjono55
ID: Jono
IP: Logged

17,938 posts
Goodness gracious, great balls of lightning!
The Cleveland Indians scored more runs than the Chicago Cubs #NotMyWorldSeriesChamps


Korra | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Avatar Korra
IP: Logged

19,274 posts
uhhh...

- korrie
The Cleveland Indians scored more runs than the Chicago Cubs #NotMyWorldSeriesChamps


 
Ender
| Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: EnderTender
PSN: EnderWolf1013
Steam: EnderTender
ID: EnderWolf1013
IP: Logged

10,423 posts
 
nice


. | Heroic Unstoppable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Fr3shNugg3tz
IP: Logged

2,010 posts
 
I think what you're trying to say is that having a "with me or against me" mentality is bad.

I don't agree. Sometimes, it's a necessary mentality to have.
I think it's a cancer. The notion that you have to 100% believe what someone else believes or you're the devil is a shitty placeholder to be at. It's basically saying moderates are the devil, and you can't feel a bit of middle ground on it. It's exactly what polarizes everyone.
If someone has an extreme position, yet they know or a fact that they're right, why would they ever want to associate with anyone who's just going to slow them down?
Because sometimes people are too idealistic and it can be dangerous, or they think they're right on something that is only opinion.

Look at Black Science Man. He's right about his space facts. Doesn't make him any less annoying and condescending.
what

i thoguht most physicists consider him the opposite, his "facts" are actually vague but at least hes charismatic
Last Edit: November 12, 2016, 03:40:09 AM by KawaiiKilla666


Batch | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Sips
PSN: Fucking
Steam: Tea
ID: Batch
IP: Logged

8,165 posts
 
Finally we can lynch everything that isn't white and pure.

Ah, finally utopia.



put ur hands up 4 detroit | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Zonda1996
PSN:
Steam: Zonda1996
ID: Clockman Zonda
IP: Logged

9,023 posts
‘The most inoffensive user on this website’ - Verbatim
I told him that, he's all like "nope"
Every shitposter/troll since the beginning of time has been like that though



The Lord Ruler | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Lord Ruler
IP: Logged

9,803 posts
Max characters: 420; characters remaining: 374
Images in your signature must be no greater than 500x100 pixels
This site reads like 2015 bungie.net now

"haha I can't believe it liberals smh just ugh liberals lol LIBERALS haha"

It's like, yeah nah quality discussion heaps as

Shut up dirty liberal


i am karjala takaisin | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Niedopalek
PSN:
Steam:
ID: Ember
IP: Logged

9,169 posts
Ember used to be cool and funny

Now he's just gay
guys lets keep this thread up for the entirety of trump's presidency


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

42,171 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
If I was Trump's whore wife I'd kill him and make it look like an accident


The Hån | Heroic Unstoppable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: The Han
IP: Logged

2,844 posts
does this stuff even work?
this country needs more hate to counteract all the new age hippies


Aether | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: BirdTHUG
PSN:
Steam: Sofles_Yo
ID: DemonicChronic
IP: Logged

6,654 posts
theaetherone.deviantart.com https://www.instagram.com/aetherone/

Long live NoNolesNeckin.

Ya fuckin' ganderneck.
this country needs more hate to counteract all the new age hippies
These new age 'hippies' have plenty of hate and intolerance.