realization

 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,830 posts
if in 2014, weebs had just said "anime is good; we just have extremely terrible taste," 90% of the conflict in this website would've been averted


E | Respected Posting Spree
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: E
IP: Logged

224 posts
 


Ingy | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Ingloriouswho98
IP: Logged

13,996 posts
 


Zonda | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Zonda1996
PSN:
Steam: Zonda1996
ID: Clockman Zonda
IP: Logged

9,111 posts
‘The most inoffensive user on this website’ - Verbatim
Imagine if Bungie didn’t outright shit themselves for the july 2014 site update


Ehnsanity | Respected Posting Spree
 
more |
XBL: Ehnsanity
PSN: Caggus
Steam:
ID: Warmoose
IP: Logged

119 posts
Ecksdee
Imagine if Bungie didn’t outright shit themselves for the july 2014 site update

Imagine if Bungie didn’t pull down their pants and perform explosive diarrhoea all over their old fans and the community with their soulless cash grab game and then proceeded to lock out anyone who wouldn’t buy it


Super Irish | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: Superirish19
PSN: Superirish19
Steam: Superirish19
ID: Super Irish
IP: Logged

5,950 posts
If I'm not here, I'm doing photography. Or I'm asleep. Or in lockdown. One of those three, anyway.

The current titlebar/avatar setup is just normal.
Imagine if Bungie didn’t outright shit themselves for the july 2014 site update

Imagine if Bungie didn’t pull down their pants and perform explosive diarrhoea all over their old fans and the community with their soulless cash grab game and then proceeded to lock out anyone who wouldn’t buy it

Then they'd be cashless and hosting a forum server for oldies to shit on their complete lack of Halo.

Like yeah I get it Fuck Bungie, but apart from purchasing the game to access the forums, nuking the old iterations isn't new.

RIP any CoD forum except for whatever the current one is, and any Battlefield forum except BFV/BF1.


Spagelo | Member
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Spagelo
IP: Logged

85 posts
Who was the fool that threw the basket in the pool?
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,830 posts
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them


Spagelo | Member
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Spagelo
IP: Logged

85 posts
Who was the fool that threw the basket in the pool?
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,830 posts
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL



Spagelo | Member
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Spagelo
IP: Logged

85 posts
Who was the fool that threw the basket in the pool?
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL

but why


 
ಠ_ಠ
| What're you looking at?
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Nuka
IP: Logged

17,216 posts
We knew the world would not be the same.
A few people laughed, a few people cried, most people were silent.
I remembered the line from the Hindu scripture, the Bhagavad-Gita.
Vishnu is trying to persuade the Prince that he should do his duty
and to impress him takes on his multi-armed form and says,
"Now, I am become Death, the destroyer of worlds.."
I suppose we all thought that one way or another.
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL

but why
masochism would be the only logical answer


Spagelo | Member
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Spagelo
IP: Logged

85 posts
Who was the fool that threw the basket in the pool?
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL

but why
masochism would be the only logical answer
YouTube


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,830 posts
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL

but why
it's more like 50, i exaggerated

i normally drop shows i don't like after just one episode, but sometimes i just feel compelled to see it through, especially if it's a show that's considered significant in spite of its awfulness, like gurren lagann

i'm also just really weird


Spagelo | Member
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Spagelo
IP: Logged

85 posts
Who was the fool that threw the basket in the pool?
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL

but why
i'm also just really weird
I know the feeling.


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,830 posts
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL

but why
i'm also just really weird
I know the feeling.
anyway, i meant to ask why you never got back into it if you liked what you saw


Spagelo | Member
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Spagelo
IP: Logged

85 posts
Who was the fool that threw the basket in the pool?
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL

but why
i'm also just really weird
I know the feeling.
anyway, i meant to ask why you never got back into it if you liked what you saw
Because my older brother who actually lived through the 1990's saw them amongst a lot of others that were contemporary to his youth, and he in turn showed them to me when I was very young. It was the age of DVDs and I had no other immediate source of info, so I moved on.

I didn't have good access to the internet for a long time. I've always loved consuming information, and I was reading history almanacs and books on historical cultures in place of the computer. When I finally got access to one, I was hooked on Wikipedia and other info sites because that's what entertained me. A lot of my musical, film, and tastes on entertainment in general stemmed from historical/cultural fixations and games I'd played. In other words, I drifted into my own niche.

That said, I do have a soft spot for anime and I'll give it a go every now and again. Maybe I just need a good nudge. Who knows.
Last Edit: July 30, 2020, 06:00:05 PM by Spagelo


alphy | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: An Alphy
PSN:
Steam:
ID: Alphy
IP: Logged

4,373 posts
 
I remember finishing Cowboy Bebop and Trigun and then never getting back into anime.
was that because you didn't like them
If I didn't like them, I wouldn't have finished them.
right haha yeah that makes sense

Spoiler
>has 150 finished shows that i've rated a 1/10 on MAL


you have a mal?

gimme gimme


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,830 posts
you have a mal?

gimme gimme
https://myanimelist.net/profile/V3rbatim

haven't updated it in at least a year, but yeah


 
DAS B00T x2
| Cultural Appropriator
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: DAS B00T x2
IP: Logged

37,635 posts
This is not the greatest sig in the world, no. This is just a tribute.
>boku no pico a 2
you can safely disregard this man's opinions


alphy | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: An Alphy
PSN:
Steam:
ID: Alphy
IP: Logged

4,373 posts
 
you have a mal?

gimme gimme
https://myanimelist.net/profile/V3rbatim

haven't updated it in at least a year, but yeah

wow youve seen a lot more than i thought, most ive never even heard of

 youve seen eromanga sensei? lol