Official powerlist

Desty | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: DTEDesty
IP: Logged

10,420 posts
 
top strongest, bottom weakest
Desty
Joceph/Jive Turkey
Fedorekd
Banjo
SecondClass
Chally
Solonoid
RC
Space boy/Flee/Ian
Ossku/Verbatim
Cheat
Last Edit: October 07, 2019, 02:25:38 PM by Desty


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,090 posts
i'm at least above solonoid


alphy | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: An Alphy
PSN:
Steam:
ID: Alphy
IP: Logged

4,200 posts
 
ah yes yes i fully agree with the list you have produced on the website sep7agon.net that lists various members of the sep7agon.net community and ranks them according to power, which is not specified what kind of power but power nonetheless


rC | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: RC5908
IP: Logged

10,795 posts
ayy lmao
why am i so low this is really hurting my self esteem i might just end it all

i think we can all agree im MUCH more powerful than class
Last Edit: October 07, 2019, 05:22:49 PM by rC


 
Verbatim
| Komm, süßer Tod
 
more |
XBL:
PSN: Verbatim-1
Steam: Jaco230
ID: Verbatim
IP: Logged

47,090 posts
the fact that secondclass isn't below cheat proves how little thought was put into this


Desty | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: DTEDesty
IP: Logged

10,420 posts
 
the fact that secondclass isn't below cheat proves how little thought was put into this
Secondclass is like 7 feet whereas cheat is a fat bitch boi


Desty | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: DTEDesty
IP: Logged

10,420 posts
 
i'm at least above solonoid
I feel like he has the edge 'cause the guy's almost a psychopath


rC | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: RC5908
IP: Logged

10,795 posts
ayy lmao
This is bullshit. I'm losing sleep over this.


 
Cheat
| Flora Colossus
 
more |
XBL: Cheatlancer
PSN:
Steam: Cheatlancer
ID: Cheatlancer
IP: Logged

6,598 posts
Hmm...
This is a golf power list, right? Lowest is the winner?


Solonoid | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Jx493
PSN: Jx493
Steam: Jx493
ID: Solonoid
IP: Logged

13,332 posts
 
why am i so low this is really hurting my self esteem i might just end it all

i think we can all agree im MUCH more powerful than class
haha it's because you're gay


rC | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: RC5908
IP: Logged

10,795 posts
ayy lmao
why am i so low this is really hurting my self esteem i might just end it all

i think we can all agree im MUCH more powerful than class
haha it's because you're gay
Why is everyone so mean to me I'm innocent


 
Jono
| F-Zero
 
more |
XBL: HundredJono
PSN: HundredJono
Steam: hundredjono55
ID: Jono
IP: Logged

17,914 posts
Goodness gracious, great balls of lightning!
SecondClass vs RC in a Ladder match pls


rC | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: RC5908
IP: Logged

10,795 posts
ayy lmao
SecondClass vs RC in a Ladder match pls
dude I'd just sit on class


MarKhan | Heroic Unstoppable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam: MarKhan54
ID: MarKhan
IP: Logged

2,517 posts
Apathy is death
Spoiler



A Cheese Potato | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: A Cheese Potato
PSN:
Steam:
ID: A Cheese Potato
IP: Logged

5,926 posts
 
epic


Solonoid | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Jx493
PSN: Jx493
Steam: Jx493
ID: Solonoid
IP: Logged

13,332 posts
 
i'm at least above solonoid
I feel like he has the edge 'cause the guy's almost a psychopath
sure but I'm pretty happy these days


Desty | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: DTEDesty
IP: Logged

10,420 posts
 
i'm at least above solonoid
I feel like he has the edge 'cause the guy's almost a psychopath
sure but I'm pretty happy these days
Yeah I know, but people change in fights y'know?


Solonoid | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Jx493
PSN: Jx493
Steam: Jx493
ID: Solonoid
IP: Logged

13,332 posts
 
i'm at least above solonoid
I feel like he has the edge 'cause the guy's almost a psychopath
sure but I'm pretty happy these days
Yeah I know, but people change in fights y'know?
Yeah I suppose so


Aria | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: D4C
IP: Logged

10,478 posts
His eyebrows sparkling, his white beard hangs down to his chest. The thatched mats, spread outside his chise, spread softly, his splendid attos. He polishes, cross-legged, his makiri, with his eyes completely absorbed.

He is Ainu.

The god of Ainu Mosir, Ae-Oine Kamuy, descendant of Okiku-Rumi, He perishes, a living corpse. The summers day, the white sunlight, unabrushed, ends simply through his breath alone.
Yes this list is true