Cheat

Solonoid | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Jx493
PSN: Jx493
Steam: Jx493
ID: Solonoid
IP: Logged

12,950 posts
Knees go weak, and I swoon, underneath the pallid moon.
Praise the night, and praise the night!
The only time I feel alright.
We've never lost a member before this.

It would be great if you could give Sandtrap's account a new title.
I dunno, like a memorial, or a tombstone.


 
Alternative Facts
| Mythic Forum Ninja
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: IcyWind
IP: Logged

9,447 posts
 
Agreed


Fedorekd | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Fedorekd
PSN:
Steam: Fedorekd
ID: Fedorekd
IP: Logged

8,573 posts
I love you, son.
Yep.


BaconShelf | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: BaconShelf
PSN:
Steam: BaconShelf
ID: BaconShelf
IP: Logged

10,695 posts
 
I think this is a pretty cool idea.


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

42,021 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit


Solonoid | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Jx493
PSN: Jx493
Steam: Jx493
ID: Solonoid
IP: Logged

12,950 posts
Knees go weak, and I swoon, underneath the pallid moon.
Praise the night, and praise the night!
The only time I feel alright.
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

42,021 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.


 
Cheat
| Flora Colossus
 
more |
XBL: Cheatlancer
PSN:
Steam: Cheatlancer
ID: Cheatlancer
IP: Logged

6,498 posts
I'm all for it. Give me a few hours to do something. Probably something tonight.


 
Carmen
| Bad Newbie
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: SecondClass
IP: Logged

28,853 posts
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

42,021 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?


Fedorekd | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Fedorekd
PSN:
Steam: Fedorekd
ID: Fedorekd
IP: Logged

8,573 posts
I love you, son.
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?
ffs i thought you were class and was wondering why you were arguing with yourself


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

42,021 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?
ffs i thought you were class and was wondering why you were arguing with yourself
dxm gender dysphoria Jewish actors


 
Carmen
| Bad Newbie
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: SecondClass
IP: Logged

28,853 posts
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?
timeframe doesnt matter, the shit you stirred up itt does


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

42,021 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?
timeframe doesnt matter, the shit you stirred up itt does
You're the only stirring shit up in here. I called Sol out on his behavior and he realized he was being weird. There was no argument, and as far I'm concerned no hard feelings.


 
Carmen
| Bad Newbie
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: SecondClass
IP: Logged

28,853 posts
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?
timeframe doesnt matter, the shit you stirred up itt does
You're the only stirring shit up in here. I called Sol out on his behavior and he realized he was being weird. There was no argument, and as far I'm concerned no hard feelings.
lmao his "behavior" was nothing and he didnt realize shit - stop pretending youre some moral fucking guardian


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

42,021 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?
timeframe doesnt matter, the shit you stirred up itt does
You're the only stirring shit up in here. I called Sol out on his behavior and he realized he was being weird. There was no argument, and as far I'm concerned no hard feelings.
lmao his "behavior" was nothing and he didnt realize shit - stop pretending youre some moral fucking guardian
>responds to a conversation that doesn't involve him 2 weeks later
>claims I'm starting an argument when it was 3 posts and Sol himself admitted he was being weird in Anarchy

You're high and angry and you're making a mess in this thread. I'm not going to partake in this any longer.


 
Carmen
| Bad Newbie
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: SecondClass
IP: Logged

28,853 posts
how long you gonna try to milk this nice guy bullshit
I know human emotion is outside your wheelhouse, but come on man, is this the place to be starting fights.
It's outside of your wheelhouse, actually. Ever since you came back you've just been telling random people how much you love them and you're creeping everybody out lmao. I remember last year you said something similar to me.

Get some mental help.
not the place to start a petty argument retard
So don't respond to a post that doesn't involve you 2 weeks later?
timeframe doesnt matter, the shit you stirred up itt does
You're the only stirring shit up in here. I called Sol out on his behavior and he realized he was being weird. There was no argument, and as far I'm concerned no hard feelings.
lmao his "behavior" was nothing and he didnt realize shit - stop pretending youre some moral fucking guardian
>responds to a conversation that doesn't involve him 2 weeks later
>claims I'm starting an argument when it was 3 posts and Sol himself admitted he was being weird in Anarchy

You're high and angry and you're making a mess in this thread. I'm not going to partake in this any longer.
why do you keep bringing up timeframe as if its relevant whatsoever

I just saw this thread, hadn't noticed it before

you started shit for no reason, sol probs just said that so you would drop it