Anybody Else In Flourence’s Way

DGTF | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Ingloriouswho98
IP: Logged

12,945 posts
 


Just hoping a rouge stop sign cuts my head clean off


alphy | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: An Alphy
PSN:
Steam:
ID: Alphy
IP: Logged

3,972 posts
 
nah, here in cali we only get earthquakes and fires, the latter happening like every other day

jeez hurricanes look scary tho. everything gone from a store in preparation for it. spooky


DGTF | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Ingloriouswho98
IP: Logged

12,945 posts
 
nah, here in cali we only get earthquakes and fires, the latter happening like every other day

jeez hurricanes look scary tho. everything gone from a store in preparation for it. spooky

Not everything
That’s just the bread shelf

I don’t know why everyone goes for bread in emergencies
It has no calories, can’t get wet, and goes bad in a week

Ramen is where it’s at


FatherlyNick | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: FatherlyNick
PSN: FatherlyNick
Steam: FatherlyNick
ID: FatherlyNick
IP: Logged

7,952 posts
Hey.
I came here from b.net after a few Floods invited me. None of them post on either b.net nor here anymore, which is sad. I was still active on b.net until for some bizarre reason, b.net admins locked out people who have not played Destiny. Even if you wanted to post on the offtopic section. After that, I fully moved here and have not returned to b.net since.
Please come play Halo with me.
Stay safe OP. Along with everyone else who is going through that shit.
I hope the Sep7 servers aren't hosted in the Carolinas.


Aether | Legendary Invincible!
 
more |
XBL: BirdTHUG
PSN:
Steam: Sofles_Yo
ID: DemonicChronic
IP: Logged

6,456 posts
theaetherone.deviantart.com https://www.instagram.com/aetherone/

Long live NoNolesNeckin.

Ya fuckin' ganderneck.
I'm an hour and a half from where it's supposed to directly hit. My town will undoubtedly be flooded very badly since a river runs through it, but luckily I live in an area away from the basin so water isn't as likely to build up here, although my neighborhood is still likely to flood to some degree as the rain keeps pouring. We're expecting over a foot.

My mom works at the hospital in Jacksonville NC which is much closer and it's mandatory for her to be there during the storm so she'll be in the thick of it. It's likely she won't even be able to get home for over a week after Florence has gone due to flooded roads.


DGTF | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Ingloriouswho98
IP: Logged

12,945 posts
 
I'm an hour and a half from where it's supposed to directly hit. My town will undoubtedly be flooded very badly since a river runs through it, but luckily I live in an area away from the basin so water isn't as likely to build up here, although my neighborhood is still likely to flood to some degree as the rain keeps pouring. We're expecting over a foot.

My mom works at the hospital in Jacksonville NC which is much closer and it's mandatory for her to be there during the storm so she'll be in the thick of it. It's likely she won't even be able to get home for over a week after Florence has gone due to flooded roads.

Hopefully she’ll be ok

Major props to emergency workers for being there through this thing


Dietrich Six | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: DietrichSix
IP: Logged

11,694 posts
Excuse me, I'm full of dog poison
Nah, for once I'm not in the cone o' probability. Hurricanes can be scary but for the most part are easily survivable and give you plenty of notice.

Stay safe friendo.


XSEAN | Legendary Invincible!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: XSEAN
IP: Logged

3,768 posts
I got nothing
Anyone of you who are in Florances way.  Good luck stay safe


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

41,944 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
Anyone of you who are in Florances way.  Good luck stay safe
let’s see you cross the street now frogger


 
Jono
| Eddie Lives
 
more |
XBL: HundredJono
PSN: HundredJono
Steam: hundredjono55
ID: Jono
IP: Logged

17,179 posts
Goodness gracious, great balls of lightning!
Nope because best coast, that's why


Crack Head | Heroic Posting Rampage
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: WOOKIE ON CRACK
IP: Logged

1,232 posts
Who paid you to look at this?
No, I'm in New Jersey.

But I'm sorry you're going through this. Stay safe OP.
Last Edit: October 25, 2018, 10:59:37 PM by Crack Head


thanks Catzilla I try | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: Zonda1996
PSN:
Steam: Zonda1996
ID: Clockman Zonda
IP: Logged

8,833 posts
playing runescape and memeing hard
Only Florence I gotta worry about is the one I knocked up in the back of me mates AU aye cunt


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

41,944 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY