So this is why Trump's presidency is such a failure

Yang Xiao Long | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Avatar Korra
IP: Logged

18,645 posts
I always like to start my semesters off with a...Yang!
Everyone jokes about this but I seriously doubt we'll get another meme candidate in 2020.
You say that now.

We said that four years ago.


The Lord Ruler | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Lord Ruler
IP: Logged

9,348 posts
Max characters: 420; characters remaining: 374
Images in your signature must be no greater than 500x100 pixels
Kanye for pres 2020 nigga


Karjala takaisin | Heroic Posting Rampage
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Karjala takaisin
IP: Logged

1,040 posts
 
Nobody else besides Trump will make America great again. Obamacare is history.


 
Luciana
| Mythic Forum Ninja
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Luciana
IP: Logged

12,503 posts
 
Nobody else besides Trump will make America great again. Obamacare is history.
Can you start putting your posts as tweets and link em here?


Braixen | Ascended Posting Riot
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Braixen
IP: Logged

965 posts
 
Its a failure? Could have fooled me. My stocks are at an all time high.
Only for the moment. I have a feeling they're gonna plummet.

Better sell to be safe.


(((Fun_Timer))) | Ascended Posting Frenzy
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Epsira Idari
IP: Logged

418 posts
 
Nobody else besides Trump will make America great again. Obamacare is history.
Can you start putting your posts as tweets and link em here?
I have an uncanny feeling they might link here


Karjala takaisin | Heroic Posting Rampage
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Karjala takaisin
IP: Logged

1,040 posts
 
Nobody else besides Trump will make America great again. Obamacare is history.
Can you start putting your posts as tweets and link em here?
I have an uncanny feeling they might link here
Yeah, I can't see how anyone can think Trump isn't a great president.


 
DAS B00T x2
| Cultural Appropriator
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: DAS B00T x2
IP: Logged

35,115 posts
This is not the greatest sig in the world, no. This is just a tribute.
Nobody else besides Trump will make America great again. Obamacare is history.
Can you start putting your posts as tweets and link em here?
I have an uncanny feeling they might link here
Yeah, I can't see how anyone can think Trump isn't a great president.
I can't see how anyone can think Trump isn't an Israeli plant.


Gatortag | Heroic Posting Rampage
 
more |
XBL: Josh55886
PSN: Josh55886
Steam: Gatortag
ID: Josh55886
IP: Logged

1,302 posts
 
YouTube


LOL


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

37,066 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
YouTube


LOL
I like how the drumpfsters have nothing to say in the comments.


Karjala takaisin | Heroic Posting Rampage
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Karjala takaisin
IP: Logged

1,040 posts
 
YouTube


LOL
I like how the drumpfsters have nothing to say in the comments.
''It's May and you guys are stilling crying lol๏ปฟ''


 
challengerX
| custom title
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: challengerX
IP: Logged

37,066 posts
I DONT GIVE A SINGLE -blam!- MOTHER -blam!-ER ITS A MOTHER -blam!-ING FORUM, OH WOW, YOU HAVE THE WORD NINJA BELOW YOUR NAME, HOW MOTHER -blam!-ING COOL, NOT, YOUR ARE NOTHING TO ME BUT A BRAINWASHED PIECE OF SHIT BLOGGER, PEOPLE ONLY LIKE YOU BECAUSE YOU HAVE NINJA BELOW YOUR NAME, SO PLEASE PUNCH YOURAELF IN THE FACE AND STAB YOUR EYE BECAUSE YOU ARE NOTHING BUT A PIECE OF SHIT OF SOCIETY
YouTube


LOL
I like how the drumpfsters have nothing to say in the comments.
''It's May and you guys are stilling crying lol๏ปฟ''
Damn you were doing some hardcore scrolling to find that one LMAO

Trumpanzees have no rebuttal to this video.


Mattie G Indahouse | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: BerzerkCommando
PSN: BerzerkCommando
Steam: BerzerkCommando
ID: BerzerkCommando
IP: Logged

8,910 posts
Did he say glass of juice or gas the Jews?
๐Ÿ‘ถ๐Ÿฝ:h..

๐Ÿ‘จ๐Ÿฝ:honey, he's gonna say his first words

๐Ÿ‘ฉ๐Ÿฝ:!!

๐Ÿ‘ถ๐Ÿฝ:hhh...

๐Ÿ‘ถ๐Ÿฝ:here come dat boi ๐Ÿธ!

๐Ÿ‘จ๐Ÿฝ:o shit waddup ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฏ

๐Ÿ‘ฉ๐Ÿฝ:๐Ÿ’”
From the looks of it GRRM and HBO are the only ones so far in the US who are capable of building border walls.
Last Edit: May 13, 2017, 06:07:51 AM by Ser(cation needed) Duncan