Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - #deletemysep7agonaccount

Pages: 1 23 ... 735
1
The Flood / Re: How long is decimal banned for?
« on: October 12, 2018, 03:12:30 PM »
qunem gyot berant

2
The Flood / Re: Deci Nooooooooooo
« on: September 27, 2018, 08:26:19 PM »
You really gotta learn to accept meme culture

3
The Flood / Re: Should I just buy Photoshop?
« on: September 27, 2018, 08:22:38 PM »
It's sad you can't just purchase CS6 or other older versions to keep. I only have it form my torrenting days years ago.

Well, you can buy a CS6 serial key, but not unless you want to fork out at least a thousand dollars for it. Last I checked that's how much they go for now.

Which to me, isn't worth it.

4
The Flood / Re: Should I just buy Photoshop?
« on: September 27, 2018, 08:20:40 PM »
I have the crack and the installer for CS6

CS6 at the time was $600, one time fee. Now Adobe is on Creative Cloud, you can't really buy the latest version of Photoshop. And CS6 now sells for like $1000 on 3rd party websites, its fucking stupid.

So I've been using its cracked .dll file for years now because paying Adobe a ridiculous amount of money for 1 program is stupid.

If you want the files, PM me.

5
The Flood / Re: "Change your avatar, its so offensive"
« on: September 25, 2018, 05:19:50 PM »
It's not even offensive, it's just cringey.

Your face is so cringey, the mirror broke when you looked at your own reflection.

6
Septagon / Re: How about a music board?
« on: September 25, 2018, 05:14:31 PM »
But why?
'cause some of us love music and being able to post just songs would be quite cool, you know? I'd check out what others would post too etc. Come on cheat, try it out will ya?
Yeah but you can do this in Flood...

I'm not going to further split this sinking ship into more sections.
you suck
Thanks. And you, as well.
At the rate this place is going, we might as well only have 1 board.
You are both simple minded fools who think the same way and also, coincidentally have failing websites

Start your own website then. Let's see you do better.

7
Gaming / Halo 3 turned 11
« on: September 25, 2018, 05:11:45 PM »
Will be playing it most of the day today

If anyone who's not ChallengerX wants to play some Matchmaking with me, hit me up. You know my tag

To clarify, its Halo 3 on the 360

8
The Flood / "Change your avatar, its so offensive"
« on: September 25, 2018, 05:09:56 PM »
XSean, nobody gives a shit.

This is also how I'll be abandoning this account. It will go down in backwater forum history, then forgotten as usual

9
The Flood / Re: Time or money
« on: September 25, 2018, 05:07:19 PM »
stop quoting me fucking eggheads

Sarah Palmer? Is that you?

10
The Flood / Re: Expand Dong
« on: September 25, 2018, 05:06:01 PM »
What have you cockroaches been doing lately?
Why not just throw the SS logo up.    You've fallen

Hitler did nothing wrong.

11
The Flood / Re: Who broke Deci
« on: September 25, 2018, 05:05:25 PM »
I'm testing something with his account.

Test something with my dick

12
The Flood / Re: So the card game
« on: September 25, 2018, 05:04:32 PM »
If this is still continuing I'd like to update mine.

Shame really, would have been fun for this to be an actual thing.
Change your fucking avatar.

Why?

13
The Flood / Re: So the card game
« on: September 25, 2018, 02:31:18 AM »
Yeah I think I'm just gonna let this place rot. Its been fun. Thanks for the 4 years, and thanks for reminding me why this place is preparing for its funeral.

14
The Flood / Re: So the card game
« on: September 25, 2018, 02:30:02 AM »
Damn Deci, you're gonna let Trump down? You're gonna let the SJWs get away with this?

There's more than them then of me. I'm outnumbered

15
The Flood / Re: So the card game
« on: September 25, 2018, 02:29:42 AM »
NO BALLS

Fine by me.

No wonder why this place is left. All the shit users are left.

you are good with words my friend

You know something, this place is pretty much left. Nearly all the right wing users are gone.

16
The Flood / Re: So the card game
« on: September 25, 2018, 02:26:37 AM »
NO BALLS

Fine by me.

No wonder why this place is dead. All the shit users are left.

17
The Flood / Re: So the card game
« on: September 25, 2018, 02:24:18 AM »
Almost all the members in that image aren’t here anymore

Gee I wonder fucking why. Maybe people like you and Verbatim might have something to do with it....

Toxic communities don't last forever
cringe

hahahahaha nigga please
Deci I’m back in LA so let’s settle this mano a babyo I can be in Glendale in 30 mins

I don't have time for your bullshit

So fuck off

18
I legit forgot I made this thread lol

Sounds like you're keeping yourself distracted.
it’s not even that

I just sit on my phone browsing whatever app all day and do nothing. I lost my old job from a 1 month license suspension for speeding and my other job is only during the middle 6 months of the year so I have nothing to do but job hunt, and I don’t even do that. I need to be more creative tbh

Everything happens for a reason.

I legit quit mine because it was beginning to degrade my mental health. It was a shitty place to work to start with.

after the donald did all the work to get you that job in the first place

fucking scumbag

Donald never got me that job nigga

19
The Flood / Re: So the card game
« on: September 25, 2018, 02:12:44 AM »
Almost all the members in that image aren’t here anymore

Gee I wonder fucking why. Maybe people like you and Verbatim might have something to do with it....

Toxic communities don't last forever
cringe

hahahahaha nigga please

20
I legit forgot I made this thread lol

Sounds like you're keeping yourself distracted.
it’s not even that

I just sit on my phone browsing whatever app all day and do nothing. I lost my old job from a 1 month license suspension for speeding and my other job is only during the middle 6 months of the year so I have nothing to do but job hunt, and I don’t even do that. I need to be more creative tbh

Everything happens for a reason.

I legit quit mine because it was beginning to degrade my mental health. It was a shitty place to work to start with.

21
I legit forgot I made this thread lol

Sounds like you're keeping yourself distracted.

22
The Flood / Re: Meme thread
« on: September 25, 2018, 01:19:39 AM »

23
The Flood / Re: Time or money
« on: September 25, 2018, 01:12:11 AM »
Time

Because there isn't enough of it left.

24
The Flood / Re: I've fallen for a discord girl
« on: September 25, 2018, 01:10:31 AM »
There are no girls on the internet

25
This is mainly why I strongly stick to satirical humor and pretty much watch or engage in anything that's politically incorrect nowadays.

Its a great distraction. Nothing is more satisfying then pissing off a bunch of SJWs

26
The Flood / Re: Hey guys Secondclass here
« on: September 25, 2018, 01:06:45 AM »
What is this?

27
The Flood / Re: DBZA Episode 60: Part 1 released
« on: September 25, 2018, 01:02:53 AM »
Took me awhile to realize you meant Team Four Star.

I honestly thought you meant The Flood Sanctuary at first. Fuck I miss days like that.

28
The Flood / Re: What's one thing you wish you had done differently?
« on: September 25, 2018, 01:00:40 AM »
Not make a fucking ass out of myself.

Too late now.

29
The Flood / Re: Video editors I require your assistance
« on: September 25, 2018, 12:56:44 AM »
What's your meme idea?

30
Gaming / Re: Telltale Games (close to) shutting down
« on: September 25, 2018, 12:55:00 AM »
All good things come to an end

Pages: 1 23 ... 735