>BE ME A FUCKING FAGGOT

 
gats
| pls be patient i have autism
 
more |
XBL: goooots
PSN:
Steam: goootsby
ID: Gatsby
IP: Logged

19,095 posts
You will find out who you are not a thousand times, before you ever discover who you are. I hope you find peace in yourself and learn to love instead of hate.
>REALLY FUCKING SLEEPY
>PLAYING POKEMON BLACK
>COME ACROSS A BOLDORE
>1 HIT KO THE LITTLE SHIT
>MY THOUGHTS BE LIKE "WAIT BOLDORE IS USUALLY RED WHY IS THIS GUY BLUE"
>FUCK FUCK UFCK FUCK FUCK FUCK FUCK
>I KILLED A FUCKING SHINY
 

Hey OP kill yourself. kthnxbai
Last Edit: January 15, 2015, 06:30:38 PM by gooootsby


Sprungli | Heroic Invincible!
 
more |
XBL: RadialRacer
PSN:
Steam:
ID: Sprungli
IP: Logged

3,889 posts
( ͡° ͜ʖ ͡°)
All I understood from that was 'BLACK' and 'GUY', therefore you must he talking about killing a shiny black guy. Shame on you OP


clum clum | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN: PM me
Steam: PM me
ID: Numb Digger
IP: Logged

11,512 posts
 
Oh damn. The shinies of that line are really neat, too.


Raptorx7 | Ascended Posting Frenzy
 
more |
XBL:
PSN: Raptorx789
Steam: AceAttorney
ID: Raptorx7
IP: Logged

290 posts
"I will show you where the Iron Crosses grow!"
All I understood from that was 'BLACK' and 'GUY', therefore you must he talking about killing a shiny black guy. Shame on you OP

He killed a shiny black guy?

Thats messed up.


 
Mat Cauthon
| Ravens
 
more |
Pretty sure that's impossible, if I'm thinking of the right Pokemon.
I remember those caves being a bitch because every single one of those Pokemon had an ability that meant you couldn't one hit KO them.


Sprungli | Heroic Invincible!
 
more |
XBL: RadialRacer
PSN:
Steam:
ID: Sprungli
IP: Logged

3,889 posts
( ͡° ͜ʖ ͡°)

All I understood from that was 'BLACK' and 'GUY', therefore you must he talking about killing a shiny black guy. Shame on you OP

He killed a shiny black guy?

Thats messed up.
Do you think he oiled him up or was he sweaty from shining shoes and picking cotton?


 
 
Mr. Psychologist
| Imperial Forum Ninja
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Mr Psychologist
IP: Logged

17,323 posts
<.<
Pretty sure that's impossible, if I'm thinking of the right Pokemon.
I remember those caves being a bitch because every single one of those Pokemon had an ability that meant you couldn't one hit KO them.

Yeah boldore should have sturdy, unless it had it's hidden ability in which case goostby double fucked up there.


Septy | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: DarkestSeptagon
PSN: Fallfav
Steam:
ID: Septy
IP: Logged

12,073 posts
See you Cowgirl,
Someday, somewhere
I have no idea what you're talking about


clum clum | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL:
PSN: PM me
Steam: PM me
ID: Numb Digger
IP: Logged

11,512 posts
 
Pretty sure that's impossible, if I'm thinking of the right Pokemon.
I remember those caves being a bitch because every single one of those Pokemon had an ability that meant you couldn't one hit KO them.

Yeah boldore should have sturdy, unless it had it's hidden ability in which case goostby double fucked up there.

There are also abilities that bypass sturdy, like Mold Breaker.


 
 
Mr. Psychologist
| Imperial Forum Ninja
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Mr Psychologist
IP: Logged

17,323 posts
<.<
Pretty sure that's impossible, if I'm thinking of the right Pokemon.
I remember those caves being a bitch because every single one of those Pokemon had an ability that meant you couldn't one hit KO them.

Yeah boldore should have sturdy, unless it had it's hidden ability in which case goostby double fucked up there.

There are also abilities that bypass sturdy, like Mold Breaker.
Ahh shit yeah, damn that would suck.


Naoto | Legendary Invincible!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Naoto
IP: Logged

3,822 posts
{zzz}°°°( -_-)>c[_]
To this day I've yet to see a shiny outside that fucking red Gyarados.


Anonymous (User Deleted) | Legendary Invincible!
 
more |
XBL:
PSN:
Steam:
ID: Kupo
IP: Logged

6,397 posts
 
I'd be happy enough to find just one shiny ;_;

Never in my years of Pokemon have I ever found a shiny that wasn't scripted.


 
ねこ
| I'M MISSILE!
 
more |
XBL: banjo my honey
PSN:
Steam: BanjoKazooie
ID: ねこ
IP: Logged

17,742 posts
RIP ENDIE
Keyu and Kupo I feel your pains  :'(


Novice | Ascended Posting Riot
 
more |
XBL: X NOViiCE
PSN:
Steam: STEAM_0:0:27916397
ID: Novice
IP: Logged

663 posts
Ayy lmao!
Lololololol, you called yourself a faggot.


Chaos Metal Dragon | Mythic Inconceivable!
 
more |
XBL: ChaosMetalDrago
PSN: Warden_Eternal
Steam: LoverOfJesusMKII
ID: ChaosMetalDragon
IP: Logged

9,361 posts
 
>1 Shotted a pokemon with sturdy
>Seemslegit.wmv

Nice try LonePaul


Tyger | Elite Four Inconceivable!
 
more |
XBL: TP_OneThree
PSN: Tyger_Power
Steam:
ID: Tyger
IP: Logged

10,650 posts
 
>1 Shotted a pokemon with sturdy
>Seemslegit.wmv

Nice try LonePaul

Mfw mold breaker
Mfw hidden abilities